Aprendiendo idiomas, más y mejor

Imprimir admin - 15-Enero-2014 - 01:36:28 

Primaria nos presenta el colegio Salesianos en inglés:

* BACHILLERATO AMERICANO: si estudias en Salesianos, es la ocasión de tu vida para obtener de una manera cómoda y a un precio asequible el Dual Diploma American High School en el mismo colegio.
Para proporcionar una respuesta adecuada a las necesidades de nuestros alumnos, ofrecemos el exitoso y prestigioso programa "Bachillerato Dual Americano", con LK American High School.  Un programa innovador y de calidad, que permitirá a nuestros estudiantes obtener el bachillerato estadounidense a la par que realizan el curricular español, adquiriendo los mejores niveles de competencia lingüística y académica, que les ayudará a hacer frente a un mercado de trabajo tan globalizado y sumamente competitivo como es el actual.
Más allá de la posibilidad de la doble titulación, se trata de una experiencia única que fomenta la práctica del inglés a través de la interacción con profesores y alumnos internacionales, y proporciona al estudiante un ambiente ideal para el desarrollo de su autonomía, competencias, formación y valores, principios fundamentales para acanzar grandes objetivos profesionales en el futuro.

* Otra oportunidad única que te ofrecemos: posibilidad de estancia o año académico en USA, Canadá, Reino Unido o Irlanda. Puede ser un trimestre o un curso entero. Más información.

* Para potenciar y establecer un proceso de mejora en los programas de aprendizaje del inglés, Salesianos forma parte del plan PIPE (Programa Integral de Plurilingüismo Educativo).

* ¿Sabías que Salesianos fue el centro de Galicia que en 2016-2017 presentó un mayor número de alumnos y alumnas a exámenes Cambridge?

* ¿Sabías que tenemos una actividad semanal para padres llamada "Chat time"? Durante una hora y media, bien lunes o bien miércoles, en plan tertulia, se promueve la mejora en el habla inglesa con Anna. Una ocasión de oro para mejorar y soltarse en la conversación en inglés.

* También tenemos una actividad en inglés con Activa, todos los días de la semana, llamada "Complementary hour". ¡Cinco horas de exposición al inglés a la semana a mayores!

* Todos los alumnos de Infantil, Primaria, y ESO (39 aulas en total - 980 alumnos) tienen una sesión semanal con una nativa de lengua inglesa.

* En Infantil este curso 2017-2018 incorporamos el proyecto plurilingüe en inglés.

 
* Áreas plurilingües en 2017-2018 (100% impartidas en inglés)
 
- Proyecto Plurinfantil
(4º Infantil) (3 aulas - 75 alumnos)
-
Plástica (1º, 2º, 3º, 4º, 5º y 6º Primaria) (18 aulas - 450 alumnos)
- Música (1º, 2º, 3º, 4º, 5º y 6º de Primaria; 2º y 3º ESO) (24 aulas - 625 alumnos)
- Educación Física (1º, 2º, 3º, 4º y 5º de Primaria; 1º, 2º y 3º ESO) (24 aulas - 625 alumnos)

______________


Salesianos
iniciou a aprendizaxe da lingua inglesa en idades temperás no curso 2008/2009 co “Proxecto Bilingüe no primeiro ciclo de Educación Primaria” e no curso 2011/2012 implantouse o “Proxecto Plurilingüe no primeiro curso de Educación Primaria”.
 
Obxectivos
 
  • Potenciar a mobilidade profesional dos nosos alumnos no futuro.
  • Potenciar a diversificación lingüística e cultural presente no contexto europeo.
  • Potenciar a cooperación entre países.
  • Potenciar a participación nos programas educativos europeos.
  • Potenciar a intensificación dos intercambios escolares.
  • Potenciar o uso da lingua inglesa, véndoa como un medio de comunicación e non como a fin da súa aprendizaxe.
  • Amosar unha actitude positiva cara á lingua inglesa e á súa cultura.
  • Mellorar as destrezas comunicativas (fala e escoita activa) na lingua inglesa.
  • Participar activamente nas actividades da aula.
  • Comprender mensaxes orais, normas, instrucións e preguntas en inglés.
 
Formación do profesorado
 
  • O centro pon a disposición do profesorado unha nativa de inglés, coa que semanalmente poden dispoñer dunha hora para perfeccionar a conversación e o vocabulario específico.
  • Por outra banda, varios profesores, animados polo centro, están a mellorar o seu nivel competencial preparando exames de cualificación para acreditar o nivel  B2  e C1 en inglés, tanto en ESO como en Primaria. Practicamente todo o profesorado de Primaria ten un destes niveis.
  • Promóvese nos profesores de ESO que adquiran titulación co nivel mínimo B2 en inglés para poder impartir materias non lingüísticas en inglés.
 
Política lingüística
 
  • Consciente da importancia de contar con profesorado competente neste campo, o centro ten na súa política de contratación do novo profesorado esixir a titulación B2 de inglés ou estar en proceso avanzado de obtela, sen descartar tamén a mesma titulación en francés ou alemán, de cara a ter posibilidades de ampliar a oferta lingüística.
  • No horizonte do centro está traballar na liña de programas educativos de intercambio europeos.
  • A participación na  rede de centros plurilingües e as seccións bilingües estimúlanos a formarnos e a seguir avanzando na liña plurilingüe e multicultural que xa comezamos a traballar, e que está a dar resultados satisfactorios, tanto para os alumnos coma para os mestres.
 

Actividades en inglés e francés promovidas polo centro
 
  • Escola de idiomas Salesianos-Activa: O centro conta cunha oferta de calidade para aprender idiomas en horario extraescolar, a través da Escola de idiomas Salesianos-Activa, aberta a alumnos, pais e profesores. Realízase a traves de niveis competenciais diferentes, e conta cun lector nativo que vai pasando periódicamente polos diferentes grupos. Posibilidade de preparar aos exames Cambridge para certificar o nivel competencial que corresponda.
  • Actividad extraescolar de inglés impartida por Kith Institute. Destinada a alumnos de Infantil e Primaria, en horario de 9:00 a 10:00 da mañá. Posibilidade de preparar aos exames Trinity.
  • Actividades extraescolares en inglés tódolos días da semana.
  • Summer Camp en inglés con monitores nativos ou bilingües.
  • Programas de inmersión lingüística en inglés: Este programa leva realizándose no centro desde o curso 2008/2009.
  • Teatro en inglés e francés: dende hai varios cursos os alumnos de ESO asisten a obras de teatro en inglés e francés.
  • Actividades puntuais en inglés,como bos días, aprendizaxe de cancións en inglés, entradas en inglés en diversos blogs do colexio, happy mother's day, happy easter,  have you got a pet?, easter traditions, St Patrick´s day, Ireland, the Irish corner,  a sandwich shop, superpowers!!!, Valentine's day, etc.
  • Auxiliar de conversa. O centro conta con auxiliares de conversación nativos  que semanalmente están 1 sesión con cada unha das 9 aulas de Infantil, as 18 de Primaria e as 12 de ESO, dende outubro ata maio. Os alumnos, profesorado e pais están moi satisfeitos da iniciativa e valoran moi positivamente o traballo da auxiliar, o que repercute na maior calidade na aprendizaxe da lingua inglesa, tan importante nestes tempos.



   RSS
Política de Privacidad
CPR Plurilingüe María Auxiliadora (Salesianos)
Plaza Don Bosco, 1 32003 Ourense
Tel. 988 370 537
salesianos@salesianos-ourense.com
Visualq